De zomervakantie is voor de meeste mensen voorbij. En dat betekent dat het weer tijd is om naar werk, school en andere bestemmingen te reizen. Dat reizen doen we steeds bewuster. In Groningen en Drenthe reis je comfortabel, duurzaam én vlot via 'hubs'. Deze boodschap willen we bij zoveel mogelijk inwoners van Drenthe en Groningen onder de aandacht brengen. Daarom ontwikkelden we bij Senza een bekendmakingscampagne.
De eerste stappen van de campagne zetten we dit voorjaar. We ontwikkelden een campagneplan om het doel, de doelgroep(en), strategie en middelenmix te bepalen. Vervolgens bedachten we het concept van de campagne en de boodschap(pen). Frissekom gaf er vorm aan, in diverse uitingen. Het resultaat? Een middelenmix van abri's, busschermen, krantadvertenties en online advertenties die deze weken volop te zien zijn in Groningen, Drenthe en de aangrenzende regio’s in Friesland en Overijssel! Voor alle betrokken partners en gemeenten maakten we kopij en social media-berichten, om te delen via hun kanalen. Des te meer aandacht, des te beter.
Resultaat
En weet je wat zo gaaf is? Na één krantadvertentie kwamen er al reacties binnen. Ook zien we het websitebezoek en de aanmeldingen voor de nieuwsbrief van de hubs stijgen. Top! Deze campagne is trouwens niet het enige wat we bij Senza voor de hubs doen. Klik hier voor meer.