Hoe groot of klein de vraag ook is, bij een start van een nieuw project gaan wij eerst op verkenning uit. Dat begint met gesprekken met u als opdrachtgever over uw precieze vraag en wat u wilt bereiken en bij wie. We brengen het krachtenveld in kaart, verdiepen ons in de doelgroepen en andere relaties die van belang zijn. Welke belangen hebben zij? Welke informatiebehoefte? Bij een klein communicatievraagstuk hebben we vaak genoeg aan een gesprek met de opdrachtgever. Een andere keer vraagt een vraagstuk om een diepergravend onderzoek. En in langdurige communicatietrajecten blijven wij die analyses doen, door goed te luisteren naar de omgeving en relevante ontwikkelingen te signaleren. Dat zorgt voor passend en gegrond communicatieadvies, waar u als opdrachtgever écht iets aan heeft. En onze rol houdt niet op bij een enkel advies: of het nu gaat om een tekst, een campagne, een communicatiestrategie of publiciteitsactie, bij elke klus geven wij voortdurend advies over de beste aanpak.