Voor reizigers die via een hub reizen en graag hun fiets veilig en droog willen stallen, zijn de 'hub-fietskluizen' een mooie uitkomst. De kluizen werken gemakkelijk: je reserveert, opent en betaalt via de app 'Fietskluizen'. Geschikt voor allerlei soorten fietsen. Extra handig: voor elektrische fietsen is er een oplaadpunt in de kluis. En aan Senza de taak om ervoor te zorgen dat iedereen de fietskluizen leert kennen.
We stelden een promotieplan op waarin een kortingsactie centraal stond. Het gebruik van een hub-fietskluis kost normaal € 0,10 per uur en € 0,75 per dag. Tot 1 november betalen reizigers slechts € 0,01 per uur en € 0,10 per dag.
On- en offline
Senza ontwikkelde en coördineerde de realisatie van diverse on- en offline promotiemiddelen om de hub-fietskluizen en kortingsactie onder de aandacht te brengen. Zo maakten we in samenwerking met Frissekom een advertentie voor in huis-aan-huisbladen, een uiting voor de digitale schermen in bussen en een flyer, die door een hub-promotieteam werd uitgedeeld aan reizigers op de hubs. We zorgden er samen met Triple Pro voor dat er een online campagne draaide via Google Ads en social media. Tot slot droegen we zorg voor persaandacht; we schreven een persbericht dat de provincie Groningen publiceerde.
Wil je meer weten over de hubs? Of onze rol binnen het hub-programma. Neem dan eens een kijkje op de portfoliopagina.