De door Senza Communicatie vernieuwde Groningse moddercampagne is officieel van start! Op vrijdagochtend 20 september 2019 gaf Giny Luth (wethouder van gemeente Westerwolde) het startschot voor de campagne bij Bruggers Loonbedrijf in Vlagtwedde.
In opdracht van Verkeerswijzer Groningen ontwikkelden wij deze nieuwe campagne om aandacht te vragen voor de oogsttijd en de mogelijkheid van modder op de weg. Onder andere Cumela Nederland, Loonbedrijf Bruggers en Loonbedrijf Mechielsen werkten mee aan deze campagne.
Borden langs de weg, online advertenties, radioreclame en voor de boeren en loonwerkers posters, stickers en folders vertellen samen één boodschap: Een (verkeers)veilige oogsttijd bereik je samen. Boeren zorgen voor een veilige weg en duidelijke bebording. Weggebruikers passen, vooruitkijkend, hun snelheid aan. De sleutel tot succes voor iedereen? Blijf alert en laat je niet afleiden. Mooi veur mekoar!